Про роботу зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року

опубліковано 19.05.2017 11:15

Протягом I кварталу  2017 року керівництвом Агентства і керівниками структурних підрозділів здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.
За звітний період надійшло 26 письмових звернень громадян, у тому числі 5 колективних. Окрім того, на особистий прийом звернулися 4 громадянина разом з урахуванням колективних звернень, звернулося 62 громадянина.
У своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо відновлення гідрологічного режиму р.Сагсагань, оренди ставків, збільшення фінансування на берегоукріплювальні роботи та ін.
По 20 зверненнях надано відповідні роз’яснення, 1  вирішено позитивно, 3 надіслано за належністю центральним органам виконавчої влади, 2  знаходяться на розгляді у структурних підрозділах Держводагентства.
За звітний період до Агентства звернень від героїв, інвалідів ВВВ, ветеранів праці, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.