28.01.2019 11:42
 Версія для друку

Про роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік

Аналітична річна доповідь про роботу зі зверненнями громадян
у Державному агентстві  водних ресурсів України
 у 2018 році
 
1. Статистичні дані щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою, порівняно з показниками за попередній рік
 
2017
2018
від Адміністрації Президента України
3
2
від Верховної Ради України
0
3
від Кабінету Міністрів України
10
8
від інших органів 
40
85
особистий  прийом громадян
19
15
безпосередньо  від громадян
88
75
Всього
160
188
із загальної кількості
 
 
Колективних
19
23
Повторних
21
24
Як свідчать дані таблиці, кількість звернень громадян, які надійшли до Держводагентства протягом 2018 року, збільшилося на 28 порівняно з минулим 2017 роком. Це є ознакою активізації уваги громадян до питань екологічного спрямування та їх бажання бути обізнаними у питаннях охорони природи та надання  послуг, зокрема, видачі дозволів на спецводокористування. У зв’язку з процесом реорганізації водогосподарської галузі суттєво зросла кількість кадрових питань.
Загальна кількість колективних звернень у 2018 році, порівняно з 2017 роком, збільшилась на 4, повторних – на 3 звернення.
Всього, з урахування колективних звернень до Держводагентства у 2018 році звернулось 4620 громадян (для порівняння у 2017 році 465 громадян).
 
2. Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період
 
2017
2018
житлово-побутові (житлові, надання земельної ділянки під забудову, передача гуртожитку в комунальну власність)
1
0
охорона природи (відновлення та використання водойм, розчистка річок та каналів, облаштування захисних смуг, берегоукріплення, оренда земель водного фонду, дозволи на спец водокористування.
81
116
кадрові (працевлаштування, призначання на посаду,
відповідність займаній посаді, оплата праці, звільнення, підтвердження статусу учасника ЧАЕС, надання довідок для нарахування та перерахування пенсій)
20
51
виробничі (недоліки в роботі, неправомірні дії керівників, інших посадових осіб, зловживання службовими обов’язками)
35
0
трудові спори (адміністративне стягнення, порушення трудового законодавства)
1
0
інші питання (матеріальна допомога, надання інформації, інше)
3
6
3. Структура звернень за їх видами
 
2017
2018
заяви, клопотання
160
188
пропозиції (зауваження)
12
10
скарги
15
9
4. Дані аналізу звернень за місцем проживання заявників
Регіон
Роки
2017
2018
Всього звернень
160
188
Автономна Республіка Крим
0
0
Вінницька область
6
0
Волинська область
4
4
Дніпропетровська область
8
11
Донецька область
0
4
Житомирська область
1
2
Закарпатська область
3
4
Запорізька область
7
6
Івано-Франківська область
5
6
місто Київ
34
37
Київська область
19
25
Кіровоградська область
1
0
Луганська область
2
0
Львівська область
10
9
Миколаївська область
2
4
Одеська область
5
5
Полтавська область
7
6
Рівненська область
6
7
Сумська область
2
2
Тернопільська область
2
3
Харківська область
7
25
Херсонська область
6
7
Хмельницька область
0
1
Черкаська область
14
17
Чернівецька область
3
1
Чернігівська область
6
2
Найактивніші дописувачі, за даними таблиці 2017-2018 років, проживають у м .Києві (2017 рік – 34 звернення, 2018 – 37) та Київській області (відповідно – 19 та 25). Порівняно з минулим роком значно збільшилась кількість звернень (утричі) у Харківській області (з 7 до 25).
Жодного звернення у 2018 році не надійшло з Вінницької, Кіровоградської, Луганської областей, а також  АР Крим. У решті регіонів відбулись незначні кількісні зміни.
5. Дані аналізу соціально-професійного стану заявників
Із загальної кількості отриманих Держводагентством звернень 20 від пенсіонерів, які звертались  за довідками про заробітну плату та підтвердження стажу роботи.
1 звернення надійшло від військовослужбовця щодо надання в оренду ставка.
142 заявники свій соціально-професійний статус не визначили. У зверненнях порушувалися переважно питання щодо виділення коштів на реконструкцію очисних споруд, покращення стану водних об’єктів, укріплення берегів водойм, видачі дозволів на спецводокористування, оренди ставків та підтоплення житлових будинків.
 
6. Звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України до Агентства не надходило.
 
7. У звітному періоді від ветеранів війни та праці, інвалідів, осіб, що постраждали від аварії на ЧАЕС, а також багатодітних сімей надійшло 10 звернень, від одного і тож громадянина, у якому порушувалось питання щодо виплати заробітної плати за минулі роки.
Звернення розглянуто у строки, визначені законодавством, та надано обґрунтовану відповідь заявнику.
 
8. Протягом звітного періоду усі звернення, переважно, розглядались в установлені строки. Позитивно вирішено 6 звернень, на 156 надано роз’яснення та необхідну інформацію, 5 надіслано на розгляд іншим органам виконавчої влади, 6 наразі перебувають у стадії розгляду.
 
9. Особистий прийом громадян проводиться керівництвом Держводагентства відповідно до наказу Мінприроди від 09.08.2017 № 305 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві водних ресурсів України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 вересня 2017 р. за № 1076/30944.
Протягом 2018 року на особистий прийом до керівництва Держводагентства звернулося 15 громадян (на 4 менше, ніж попереднього року) з питань: співпраці – 5, видача дозволів на спецводокористування – 4, берегоукріплення – 2, охорона природи – 3, особистих – 1.
З метою створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на I поверсі адміністративної будівлі Держводагентства, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. В.Васильківська, 8, обладнано приміщення громадської приймальні.
У всіх водогосподарських організаціях їх керівниками проводиться особистий прийом громадян, визначені відповідальні за організацію особистого прийому і ведення діловодства за зверненнями громадян, вживаються заходи щодо усунення недоліків і причин, які породжують скарги. Налагоджена взаємодія з органами державної влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни. Керівники водогосподарських організацій здійснюють прийом громадян при виїзді до  районних водогосподарських організацій та надають їм відповідні рекомендації щодо поліпшення зазначеної роботи.
 
10. Звернень громадян, у яких би йшлось про недоліки у роботі державної влади та органів місцевого самоврядування, до Агентства не надходило.
 
11. Фактів порушень посадовими особами апарату Агентства або керівниками водогосподарських організацій положень Закону України «Про звернення громадян» не виявлено.
 
12. Питання про роботу зі зверненнями громадян постійно  розглядались на апаратних нарадах під головуванням керівництва Агентства, а також на апаратних нарадах під головуванням виконуючого обов’язки державного секретаря Мінприроди О.Гаврилюк.
 
13. Керівництвом Держводагентства та керівниками структурних підрозділів забезпечується постійний контроль за належною організацією роботи з розгляду звернень громадян, зокрема щодо розгляду звернень по суті та у встановлені строки.
 
14. Переважна більшість громадян у своїх зверненнях  були занепокоєні екологічним станом водних об’єктів, порушували питання щодо виділення коштів на реконструкцію очисних споруд, укріплення берегів річок та видачу дозволів на спецводокористування.
 
15. Інформація про роботу зі зверненнями громадян, яка проводиться Агентством, постійно висвітлюється на офіційних веб-сайтах Держводагентства та водогосподарських організацій.