Графік прийому громадян керівництвом

опубліковано 11.04.2017 22:16

Графік особистого прийому громадян керівництвом Держводагентства

ЯНЧУК
Михайло Олександрович
ГОЛОВА перший вівторок
щомісяця
15.00 – 17.00
ЛАТИШ
Наталія Сергіївна
 ПЕРШИЙ ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ другий вівторок
щомісяця
15.00 – 17.00
ГОПЧАК
Ігор Васильович
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ третій вівторок
щомісяця
15.00 – 17.00
НЕДАШКІВСЬКИЙ
Сергій Миколайович
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ
з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
четвертий вівторок
щомісяця
15.00 – 17.00
 
Попередній запис на особистий прийом до Голови Держводагентства, першого заступника Голови Держводагентства  та заступника Голови Держводагентства здійснює відділ забезпечення діяльності Голови управління забезпечення діяльності Голови та зв'язків з громадськістю Держводагентства за поштовою адресою:м. Київ, вул. Велика Васильківська, 8, за електронною адресою: davr@davr.gov.ua, або за телефоном (044) 235-61-46 щодня (крім святкових та вихідних днів) з 9.00 до 18.00 (у п’ятницю з 9.00 до 16.45), обідня перерва з 13.00 до 13.45.
 
 
Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються:
  • прізвище
  • ім’я, по батькові
  • місце проживання громадянина
  • зміст порушеного питання
  • до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення
  • визначається структурний підрозділ апарату Держводагентства (відповідальна особа), до компетенції якого належить вирішення питання, порушеного заявником
  • вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження), номери його контактних телефонів чи відомості щодо інших засобів зв’язку з ним.
Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося у Держводагентстві, проводиться у разі, коли порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті.
У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення.
 
Список громадян, що попередньо записалися на особистий прийом, формується не пізніше ніж за три дні до здійснення прийому.
 
Прийом громадян у дні, не визначені графіком особистого прийому, та з питань, що не потребують прийняття рішень керівництвом Держводагентства (надання громадянам усних роз'яснень, консультацій тощо), здійснюють керівники (працівники) структурних підрозділів апарату Держводагентства. Організацію розгляду зазначених звернень проводить структурний підрозділ апарату Держводагентства.
 

Громадська приймальня Державного агентства водних ресурсів України розташована за адресою: 01024​, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 8, І поверх.

Наказ Держводагентства від 23.02.2022 № 24 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів Держводагентства» 


До уваги громадян!

До адміністративної будівлі Держводагентства можна дістатися від станції метрополітену «Площа Льва Толстого», пішки 210 метрів, у сторону вулиці Хрещатик.
Паркувати автотранспорт відвідувачів можна у дворі Держводагентства на облаштованій безкоштовній автостоянці (безпосередньо біля будівлі). Заїзд на автостоянку через арку з проїжджої частини вулиці Велика Васильківська (праворуч від будинку 8 на вулиці Велика Васильківська).

 

 
Телефонна "гаряча лінія" Держводагентства

 

Пн - пт: 9:00 – 18:00

Контактна особа - Бочковська Олена Василівна, головний спеціаліст відділу із забезпечення діяльності Голови та зв'язків з громадськістю Держводагентства

Тел. (044) 235-61-46; e-mail: davr@davr.gov.ua